Public Relations

Pokud to jediné, co jste si pod tímto pojmem právě představili, je vydávání tiskových zpráv a komunikace s novináři, jste na správném místě. V tomto případě bychom totiž opravdu měli mít Vaše PR na starosti my. Doba jde neúprosně dopředu, ale Česká republika v oblasti PR značně zaostává za západním světem. Třeba taková společenská odpovědnost (Corporate Social Responsibility) je zrovna nástrojem, který u nás vedou téměř výhradně zahraniční společnosti, přitom např. v USA je nástrojem klíčovým. Taktéž sponzoring se ukázal jako velice efektivní nástroj Public Relations, který české korporace z neznámého důvodu stále nevyužívají tak, jak by měly. Dejte nám na starost Vaše starosti a my si s nimi poradíme.

  1. Media relation
  2. Firemní PR
  3. Publikace
  4. Community relations
  5. Firemní identita
  6. Veřejné akce/školící činnosti/společenská vzdělanost...
  7. Sponzoring
  8. Nezisková činnost
  9. Krizová komunikace